Technológia a HR-ben
Az üzleti világ folyamatosan változik és fejlődik, és ezzel együtt a HR területén is megjelennek új kihívások és lehetőségek. A technológiai újítások egyre inkább átformálják a HR tevékenységeit és folyamatait, így számos olyan lehetőséget kínálnak, amelyek segítségével hatékonyabbá és eredményesebbé válhat a szervezet emberi erőforrás menedzsmentje. Az új technológiák a toborzástól kezdve az alkalmazottak fejlesztésén át egészen az adatkezelésig és elemzésig hatékonyabbá teszik a HR folyamatokat, lehetővé téve ezzel az üzleti célok elérését.
Digitális stratégiák és HR teljes papírmentesítése | Hortobágyi Ágoston
A mindennapi életminőségünk javításához is, érdemes feltenni a kérdést, hogy van-e olyan terület, melyen azonnal és közvetlenül érzékelhető változást hozhat a digitalizáció? A válasz éppen az üzleti és a privát szférát összekötő területen adódik: a humánerőforrások mentén bevonhatjuk a munkavállalókat a folyamatba magánemberként is, és miközben a HR-folyamatok teljes papírmentesítése révén a cégek akár 80%-ot spórolhatnak a költségeken és a csökkenő adminisztrációs terhek, a kollégák megtartásához is hozzájárulhatnak.
Digitális szülő kurzus | Hortobágyi Ágoston
A Digitális Szülő Kurzus az egyén szintjén kezdi az edukálást, erre épül a Digitális Munkavállaló Minősítés, majd jöhetnek a cégek, valamint a társadalom és az állam közötti digitalizációs kapcsolatok kérdései.
Papírmentes iroda | Hortobágyi Ágoston
A könyvelés után valószínűleg a HR a legnagyobb „papírgyár” egy vállalatban. Ennek oka, hogy a HR számtalan olyan dokumentumot állít elő, amelynek joghatása van, ezeket pedig tipikusan papíron rögzítik és kézzel írják alá. Erre megoldás lehetne a digitalizáció.
Tiktok az új Facebook? Toborzás és employer branding Z generációs platformon | Horváth Ádám
Horváth Ádám, Chief Sparkle Offizzer – Brandfizznél, az Európai Employer Branding Szövetség elnökségi tagja, aki a munkavállalói élmény és a munkáltatói márkák javításán dolgozik közel másfél évtizede.
Mérhető Employer Branding | Horváth Ádám
Mi az a Tiktok és miért beszél róla mindenki? Használható-e a Tiktok toborzásra? Ezekre a kérdésekre ad választ Horváth Ádám, Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz Elnökségi tag, az Európai Employer Branding Szövetség tagja, aki a munkavállalói élmény és a munkáltatói márkák javításán dolgozik közel másfél évtizede.
Metaverzum | Darázs Attila
Mi ágyazott meg a virtuális valóság létrejöttének? Hogyan néz ki egy állásinterjú a metaverzumban? Ezen kérdésekre ad választ Darázs Attila az ADDICT Interactive online marketing ügynökség alapítója, tulajdonosa és vezetője.
Versenytársak a munkaerőpiacon | Horváth Ádám
A szomszéd toborzási számai mindig zöldebbek? Megeshet, de te is tudsz rajta változtatni, Horváth Ádám, Chief Sparkle Offizzer, Brandfizz Elnökségi tag, az Európai Employer Branding Szövetség tagja, elmondja miképp.